دستگاه لیبل زن پشت چسبدار

دستگاه لیبل زن پشت چسبدار، یک تجهیزات است که به سرعت و با دقت بیشتر، فرآیند چسباندن لیبل را تسهیل می‌دهد. این دستگاه به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می‌شود و به منظور چسباندن لیبل پشت چسبدار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • 1.لیبل پشت چسب دار
  • 2.لیبل زن اتوماتیک پشت چسب دار
  • 3.لیبل زن دستی پشت چسب دار

لیبل پشت چسبدار

لیبل پشت چسبدار یکی از محبوب‌ترین انواع لیبل است که در ابعاد و شکل‌های متنوع مانند دایره، مستطیل، مربع و غیره موجود است. همانطور که از نام آن پیداست، پشت لیبل به طور کامل با چسب پوشانده شده و روی محصول به طور کامل چسبیده می‌شود.

لیبل‌های پشت چسبدار یا لیبل‌های کاغذی در مواردی مانند انواع بطری، ظروف پلاستیکی و فلزی، محصولات آرایشی و بهداشتی در صنایع غذایی (شامل انواع شوینده‌ها) و همچنین برچسب‌های تبلیغاتی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تنوع لیبل‌ها و چاپ برچسب بر اساس ابعاد، جنس، و طراحی شامل لیبل‌های پشت چسبی کاغذی، لیبل‌های پشت چسبدار شیشه‌ای، چاپ لیبل‌های پلی کربنات، برچسب‌های پی‌وی‌سی PVC، برچسب‌های چسب‌دار گچی، لیبل‌های چسب‌دار شیشه‌ای مات، چاپ لیبل پشت چسب‌دار شیشه‌ای سفید، برچسب‌های هولوگرام دوبعدی شبرنگ، برچسب‌های هولوگرام دوبعدی کاغذی، لیبل‌های چسب‌دار متالایز، و لیبل پشت چسبدار پلی کربنات می‌باشند.

لیبل زن اتوماتیک پشت چسبدار 

لیبل زن اتوماتیک پشت چسبدار انواع متنوعی دارد. به عنوان مثال، لیبل زن گرد برای چسباندن لیبل به ظروف گرد مخصوص است. دستگاه لیبل زن تخت، برای ظروفی با سطح صاف و تخت طراحی شده و لیبل را به این نوع محصولات می چسباند. همچنین، لیبل زن دو طرفه قابلیت چسباندن لیبل به هر دو طرف محصول را به صورت همزمان دارد، که این ویژگی امکان اطلاعات بیشتر و یا تبلیغات را به دو صفحه محصول فراهم می‌کند.

لیبل زن دستی پشت چسبدار

لیبل زن دستی پشت چسبدار یا لیبل زن نیمه اتوماتیک، برای محصولاتی با تیراژ پایین مناسب است و برای انجام کار نیاز به حضور اپراتور دارد. این دستگاه به خوبی برای چسباندن لیبل به محصولات گرد استفاده می‌شود و به عنوان یک راهکار کاربردی برای تولیدهای کوچک و متغیر به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *